Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Новий Audi E-tron GT готовий протистояти Tesla Model S

Нарешті ми дочекалися електричного люксового суперкара від компанії Audi, який отримав назву E-tron GT. Доречи, новачок базується на платформі від Porsche Taycan, тому слід очікувати технології та характеристики схожі з донорським автомобілем. Базовий Audi E-tron GT коштуватиме лише на 7 тисяч євро дешевше ніж Porsche Taycan, а це підштовхує на роздуми чи варто купувати електричну Audi, якщо модель від Porsche коштує не набагато дорожче.

Після презентації було озвучено базові ціни на новий Audi E-tron GT, тож прайсова вартість складатиме 100 тисяч євро, що приблизно відповідає цінам на конкурентів, особливо це стосується моделі Tesla Model S. Для компанії Audi новий електромобіль є дуже важливим кроком у бік повного переходу на електричні технології, можливо через це збирання новачка відбувається на заводі поряд з суперкаром R8. На початку продажів лінійка моделей e-tron GT складатиметься з двох варіантів quattro та RS. При цьому обидва варіанта матимуть повний привід, якій реалізовано за допомогою двох двигунів встановлених на передню та задню вісь. Базова модифікація отримає потужність у 469 к.с. та 630 Нм крутного моменту, це дозволить розвивати першу сотню всього за 4.1 секунду. В більш потужній версії з шильдиком RS розгін з 0 до 100 км/год триватиме 3,3 секунди, а заявлена потужність силових агрегатів дорівнюватиме 590 к.с. та 830 Нм крутного моменту. Серед відмінностей потужного E-tron GT RS можна виділити вдосконалені гальмівні механізми, адаптивну пневмопідвіску, електроний диференціал та перероблену зовнішність. До складу базової моделі E-tron GT RS потрапили матричні світлодіодні фари та кузовні елементи з карбону.

Намагаючись витиснути якомога більше користі  з акумуляторів, кузов автомобіля виконано дуже аеродинамічним. Наприклад, канали на нижньому краї переднього бампера призначені для вільного потоку повітря уздовж боків автомобіля. Крім того, канали охолодження гальм під фарами оснащені активними засувками, які можуть закриватися, коли в них немає потреби. Як результат, Audi заявляє, що новий e-tron GT може похвалитися коефіцієнтом опору лише 0,24 Cd. Обидві модифікації мають однакові акумулятори на 85 кВт/год. При використанні швидкої зарядки на 270 кВт, зарядити акумулятори до 80% можна лише за 23 хвилини.

Інтер'єр Audi E-tron GT має власну архітектуру та лише трохи нагадує інші моделі марки. На панелі приладів головну увагу привертають інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном та віртуальний кокпіт розміром у 12,3 дюйма. Матеріали обробки салону знаходяться на високому рівні та відповідають преміум рівню.

Оздоблення салону має екологічно чисті матеріали, які вироблені в результаті переробки вторинної сировини. Новачок повністю відповідає на питання про електричне майбутнє від марки Audi…

 

 

12.02.2021
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Новий Audi E-tron GT готовий протистояти Tesla Model S

Політика конфіденційності